onsdag 4 februari 2009

Rosett-Power

Min fina rosett (som igentligen är vit fast den ser gul ut på bilden) Som jag fått av min gulliga kompis ^^

Så här såg jag ut idag.

Bara fråga, varför titta äldre människor snett på en flicka med rosett i håret? Jag kände för att vara lite Docksöt i morse med min nya veckade skolflicka-kjol en vita kofta och en vit rosett. Så jag skuttade ut ur huset efter en lång skön sovmorgon. Blicken jag fick av den sura Onsdags bussföraren borde sparas på ett museum och studeras för att se hur snorkig man kan vara. Men han är ju den sura Onsdags gubben så jag kan nog förlåta honom men sedan var det hela vägen som att folk flinade åt mig, sådär som man känner ibland. Då kommer frågan Vad är det för fel med rosetter? svaret är ingeting, det är såå övermåtta fint. Så jag tänker strunta i alla rosett-stirrare och ha rosetter oftare haha.

1 kommentar: