måndag 16 februari 2009

Äntligen sportlov!

Söta Hanna som väntar på att få börja äta (ser lite överglad ut)

Jättegod crepes på

Mina Dricker choklad med mig på Wasa.


Jag som är busig på Åhlens leksaks avdelning

Vill ha den här ursöta dockan (och ja jag har en svaghet för onödiga och kitchiga saker)



vad skönt nu när sportlovet äntligen börjar, jag trodde jag skulle bli alldeles ensam hemma och plugga hela lovet eftersom alla mina hurtiga kompisar ska åka skidor ( meningslöst man får bara ont i fötterna och blir hånskrattad åt av 3 åringar :P) men nu verkar det inte bli så jippie!

Idag Har jag varit på stan och flummat runt på Åhlens leksaksavdelning och gjort det onämnbara...dubbelfikat :P ska aldrig mer äta choklad...eller iallafall inte på några dagar :P Men sjukt mysigt var det särskilt att äta crepes med lilla Hanna ^^ och kolla på gamla filmer från mig i 9 an, tihihi tur att folk sparar alla konstiga saker man gör på film så man kan förundras och skratta åt det sen :P

1 kommentar: