söndag 8 februari 2009

Jag älskar Söndagar!!!


Världens finaste hund by far, fast helt tokig
Jag som står och ser lite lurig ut (beror säkerligen på snön)

Gulliga Mina som har skrattar åt mig och min kamera mani.

Det är faktiskt sant, jag har kommit på det, Söndagar är en mysig ta det lugnt dag man kan vila upp sig efter lördagen, fika ta det lugnt vad man vill. Idag har jag gjort just det jag har varit en duktig flicka och gjort lite skolarbete (som skulle varit inne förra veckan) Jag har även varit ute på promenad med min kompis och världens mysigaste hund i dagens jukorts-väder. Vi bara skrattade och framsade och kastade snö...precis som det ska vara,Jag ramlade två gånger i mina opraktiska skor.


2 kommentarer:

  1. fan har ni snö i örebro det har inte vi:P haha men jag är vell lika glad för det tror jag:P

    SvaraRadera
  2. hahaa det var en roligt tid:P Vio får göra om det imorrn (då t ju iochförsig lördag, men det får gå:)) Gud vad skönt det är med lov! dessutom lovade hag ju att kommentera speciellt till den fina bilden på mig:P Puss lilla gris!!!

    SvaraRadera