lördag 14 februari 2009

Alla hjärtansdag fint




Bling Bling läppglans från Juicy Couture


Det halväckliga men jättesnygga hjärtformade halbandet som jag hittade på och bara måste ha.


Till i sommar vill jag ha en hjärtformad väska, och den här med lite Chanel kedja är en favorit


Extremt sött men lite smått löjligt och väldigt opraktiskt dubbelparaply, jag känner nog ingen som faktiskt skulle använda det men...ändå söt tanke ^^


Personligen älskar jag allt med hjärtan på, det är supergulligt så jag anser det passande att lägga upp fina alla hjärtansdag saker. Alla hjärtans dag är en jätte mysig dag tycker många, andra tycker att det är en dag mitt i deppiga februari som fokuserar på att få singlar att känna sig ensamma och självbelåtna par att vara extra synliga överallt. Personligen måste jag nog säga att jag tycker alla hjärtan dag är en fin (om än något överdriven tradition) då man kan uppmärksamma ALLA man bryr sig om, varför inte låta stan vara lite extra rosa en dag om året?

1 kommentar:

  1. hahaha jag känner mig lite träffad på den där kommentaren om folk som inte tycker om alla hjärtans dag, och det är sant som du skriver att det är en tråkig dag i februari!!! Hihiih nu lämnar jag avtryck om det i din blogg :P
    Men vi hade det jättemysigt denna dag, trots att det var alla hjärtans dag!! pöss

    SvaraRadera