fredag 20 februari 2009

Längtar till Rom

Rom är den vakraste staden jag vet på kvällarna.



Hum kanske ska jag ha den här sex and the city aktiga klänningen jag hittade på tradera

Eller den här 20-tals med bar rygg?

Idag har varit en väldigt lyckad dag för mig, jag har äntligen lyckats hitta en praktikplats (på tiden eftersom jag börjar på onsdag) Jag ska vara på biblioteket i stan, ganska passande för en bok älskande litet freak som jag. Annars har jag mest suttit och tecknat hela dagen, och letat på Internet efter en klänning till ett bröllop jag ska till nu i vår. Jag är så glad att jag ska komma iväg för bröllopet är i Rom, så jag kommer få sticka iväg mitt i terminen och njuta av min favoritstad i hela världen kan en flicka önska sig något mer?

1 kommentar:

  1. fisk jag vill också åka:O men jag får göra det en annan gång:P

    SvaraRadera