söndag 15 februari 2009

Mys-dag

Såg den här i Nyaste och söta saken från Giles, med Pac-man insperation, skulle älska att ha den här i sommar (utan pac-man huvudet det e inte riktigt jag :P)

Samma med den här från D&G fast helst med en lite mörkblå kjol över.


I går kväll och i dag har jag tagit det lugnt med min bästa kompis, bara slappat ätit alldeles för mycket godis och sett på halvdåliga tjej-filmer och fällt konstiga kommentarer till som vi älskar att göra men inte har haft mycket tid till på sista tiden. Det var jättemysigt. Förutom det så har jag lyxat till det och köp senaste numret av Elle och läst det medan jag lyssnar på Oh Lauras CD (song inside my head a demon in my bed) Söndagar är så himla bra.

1 kommentar:

  1. hihihi ja du och jag har det bra med våra kommentar fällanden och dylikt:P
    men det är tråkigt att vi inte träffas så kt det måste vi ändra på massa dig nu till mig och så ser vi på beck:P och så måste vi fylla på ipoden imorrn :P pöss

    SvaraRadera