fredag 23 april 2010

Gitter i såren


Teckenstorlekfina bilder

En ledig dag idag, är stolt över mig själv att jag klarade tre konserter med feber förkylning och 3000 nysningar. Som du säkert kan gissa gick det ruttet för mig. Men det är ofta de dåliga prestationerna man lär sig mest av. Jag började fundera på självkännsla och att tro på sig själv. Jag tyckte jag har bra självkännsla tills alla började säga att jag bara tar plats för att jag är osäker och att jag inte lyssnar på andra. Detta gör mig så otroligt ledsen jag lyssnar visst och jag tar varken mer eller mindre plats än jag borde, jag gör anspråk på den lilla biten av världen som faktiskt är min och har samma möjligheter att göra det som alla andra. sist vill jag bara e en liten puss till min fina pojke (som inte läser det här,) för att han kommer på min föreställning fast jag ber honnom att inte göra det och är allmänt mys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar