fredag 16 april 2010

galet??

Är sjuk för tilfället :( halsen gör så ont att jag bara kan äta glass ooch Te. Jag missar den soliga vårdagen som var idag och orkar inte göra någonting. Fördelen med att vara sjuk är att man får tid att tänka...på allt jag har som är fint just nu alla fina typer som bryr sig om mig och märker när jag inte längre vandrar omkrig där ute, det känns rätt förträffligt faktiskt. Det händer så mycket fina saker på våren och även när det händer sorgliga saker mår jag ändå inte dåligt. Jag sitter i fönster och ute på gräset och suger i mig solljuset som en reptil såå det ska räcka hela nästa vinder. När man har så mycket fina saker som jag har nu märker jag att jag hela tiden går och är rädd att allt helt plötsligt ska försvinna, e det helt galet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar