fredag 27 mars 2009

Ett lyckligt slut (på en dålig vecka)

Idag var ett mysigt slut på en jobbig vecka, en sån där vecka då man köper alldesles för mycket , pluggar alldeles för lite och blir osams med dem man tycker om mest. Såna veckor då det känns som om kvinnan som säljer ditt kaffe är den enda man kan lita på :P

Men idag var ett bra slut, hela dagen hade en mysig stämmning...och vi dansade på idrotten jihoo! jag älskar att dansa även om det är bugg vals och...typ jenka. Så trots att snön vräker ner fast det snart är aprill så fick jag ett bra slut på veckan.

Lite terapiinköp i måndags, jag har en svaghet för fina burkar

och icke att förglömma söta hårprydnader



Med det bästa jag köpte den här veckan var det här fottoalbumet från myrorna som jag lyckades pruta ned från 200 till 75 kr. Jag ska nog vara lite kreativ och använda den som en...typ kollage dagbok. Jag klarar helt enkelt inte av att föra vanlig dagbok jag blir bara irriterad på mina långa jobbiga meningar.

2 kommentarer:

  1. du köper mycket fint tycker jag framför allt dina hår saker:p

    SvaraRadera
  2. jag kollar din blogg varje dag:p kram

    SvaraRadera