måndag 2 mars 2009


dagens finast sak idag, den skrikigaste mobilen jag någonsin sett (och jag måste ha den )

Mysig dag, eftersom det är måndag så började jag inde fören ett men jag brukar inte sova länge på måndagar så jag stack upp och satt på biblioteket och pluggade lite...eller egentligen ritade jag mest men jag hade tänkt plugga på alvar jag lovar.

Vi har ett stort prov i arbetsmiljökunskap på gång, kan man tänka sig något tråkigare?! jag kan knappt hålla mig vaken när jag läser det och allvarligt talat finns det så många vettigare saker att göra så det blir nästan inte av.

Börjar få lite idé torka på klädfronten längtar så jag kan dö efter nästa helg då jag och Eva ska till Stockholm Jag försöker förtvivlat hålla kvar mina pengar men de rinner genom fingrarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar