torsdag 25 mars 2010

Stockings and courage


Mina strumpor är tyvärr inte de här de är inte riktigt i min prisklass (wolford kostar flertal hundralappar) Mina e svarta och från lindex

Ibland måste man våga göra saker man är lite rädd för för att komma någonstans här i livet, det har jag märkt av för att nå något måste man våga släppa det man har och så vidare. Ivland slås jag av hur underbara alla är och hur mycket jag tycker om dem. Någon sa gör något som du är rädd för varje dag...hum borde jag kanske testa det eller kommer det bara försäkra mig en plats i helvettet? idag tänker jag i alla fall våga mig på att ha mina nya fina stockings-imitation-strumpbyxor och försöka att inte känna mig uttittad :) ett litet steg för mänskligheten...och ett ganska litet för mig med men ett steg frammåt är bättre än ett bak ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar