söndag 6 december 2009

Inga förväntningar=Lycka

Hade världens deppsjuka i morse... uch men min dag blev en sådan där helmysig dag som det bara kan bli när man inte har några förväntningar alls. (OBS! kom ihåg låga förväntningar= glada människor) åkte till Wadköping igen, kan tydligen inte få nog av julmarknad igentligen för att lämna igen ett par vantar som jag aldrig gjorde stannade där tills jag blev aldeles fryskall och hjälpte till att skrämma bort kunderna till vantarnas ägare. Efter gick jag och bjöd mig själv på Jhonny Cash live at Folsom skiva och ett par fin fina silkesstrumpor i sann 20-tals anda suck...kärlek <3

Efter det träffade jag min söta mamma och fikade vanilj latte. Sen var det o helga natt med Brolle tillsammans med söta bästisen... mumms vi skrek och sjöng så högt att vi gjorde några tanter lite förnärmade men de flesta bara skrattade åt oss knäppisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar